Sunday, July 22, 2012

~salam ramadhan 1433H~

salam ramadhan untuk semua pembaca blog, kawan2..x kira la di mana anda anda semua berada...
alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk menikmati ramadhan pada kali ini..
moga ramadhan kali ini yang lebih baik dari tahun2 sebelum nya....

alhamdulillah, ramadhan tahun ni berpeluang menyambut ramadhan bersama keluarga.
keluarga kecil kami, keluarga di kampung dan insyaallah bersama keluarga mertua jugak...

rasa mcm lain plak sambut ramadhan kali ni...
dgn anak2 yg dah 'besar'...
dah masih lg bfeed kan aqil...
dgn status housewife ni....
moga di beri kekuatan untuk menahan segala dugaan dan cabaran di bulan yg penuh keberkatan ini...

ok korang, apa menu berbuka korang ptg ni?
aku masih lagi berada kat kg sbnar nya...
so, menu2 semua ma yg masak....
air tangan ibu sememang nya yg terbaik bagi kita kan....
:)


2 comments:

watyz said...

selamat berpuasa ana... :)

Afne said...

salam ramadhan utk ana sekeluarga :)