Tuesday, August 7, 2012

~bz, sakit, biskut raya~

dek kerana sibuk menyiap kan tempahan biskut raya,
aku demam...
alahai...risau aku ni...dah 2 hari dah demam..
semalam, x teruk sgt, boleh la siap kan 2 adunan..
hari ni mmg lemah sangat2....
x larat....

mlm td asyik minum air je sbb aku klau demam, sbb letih dah kurang air..
nak bagi badan berpeluh tu pun susaah... sbb org kata, kalau badan berpeluh, demam ok sikit kan...ni berselimut 3-4 lapis tebal, masih x berpeluh2...
doctor selalu pesan suruh mandi kan, aku mandi pun, sama jugak..
demam x ok2 jugak....

harap2 esok dah sihat la..aku nak sambung balik buat biskut ni...
banyak balang lg nak kena siap kan...

ok, gtg, jumpa lagi u olllssssss.....

5 comments:

AzuraFazil DIN said...

ada jual kuih raya jgk ker?
bagus btl ..

watyz said...

kuih tu kuih jugak tp jaga kesihatan tau.

nieda said...

Get well soon

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alahai .. nanti sihat sambung misi biskut raya yer ;-)

mama_umar_maryam said...

aduhaii smpi demam2 ko hah..xper2..jgn skip ubat & try utk coolkan suhu badan ko..