Friday, August 17, 2012

~masih di kl~

ada lg ke org nak baca blog ni hari ni?
rasa2 nya ramai org dah cuti dan dah balik kg kan....
tp xpela..kita tulis utk kenangan..nnti boleh baca bila dah tua kan....:)

actually kami sekeluarga masih lagi di kl...
kalau ikut turn, tahun ni beraya di penang...
cuti mr azam patut nya start semalam...
and dah approved dah...
tup2 ada kesilapan teknikal...
jadual di rombak balik...
maka nya...mr azam di pertanggungjawab kan utk bekerja PADA HARI RAYA...
hari raya pertama ok..buka kedua mahu pun seterus nya...
adat la kan, org kerja shift ni...
maka, pasrah la kami....
insyaallah pagi raya kedua baru la balik penang...
mana la aku dgn anak2 nak pergi kan raya pertama tu...
setau aku, kawan2 aku ramai dah balik kg....
huhuhu...jawab nya, duk rumah, makan, makan dan makan je la..
sambil layan cite2 kat tv...
huhuhu...sebab tu la sbnar nya xde mood sgt nak raya nih...
jadi sedih plak...
pagi td g shah alam, balik tu singgah petrol pump, tgk bnyk keta yg dok nak balik kg...
sayu plak hati rasa...
tp xpela...sedap kan hati sendiri je...
bila lagi aku nak beraya kat kl kan...

ok lah, di kesempatan yg ada ni,
saya ingin mengucap kan selamat hari raya aidilfitri,
maaf zahir dan batin.
maaf la kalau selama ni ada tersalah kata, tersilap bicara pada kengkawan yg mengenali diri ini...
yg balik kg tu, hati2 memandu....
ingat la keluarga yang tersayang....

p/s; sapa2 yg raya kat kl, roger2 la aku erk, boleh aku g beraya umah korang...:)

1 comment:

Ermayum said...

sian n yaaaaa but yg penting raya satu famili mana mana pun x kisah