Thursday, August 9, 2012

~penat~

hari ni penat nokssss...sib baik tak puasa....
cuaca pana sungguh kat luar kan...
keluar nya pukul 11am, ni baru sampai rumah...

plan nya nak keluar sekejap je...
tp tersangkut plak jadi lama..
terus x buat biskut hari ni...
penat noksssss.......

1st2 td nak g klinik bw aqil..
batuk dgn selsema makin teruk plak...
ingat nak bw kat klinik pakar kanak2 ni...
biasa bw klinik family je...
tgk2 dr pakar tu xde...
klinik dia start pukul 7ptg...
xpela..alang2 bw je la ptg ni...
saja je la nak tukar dr...
bkn la dr lama dan klinik lama tu x bagus..
bagus sgt2...
tp sbb lately batuk dgn selsema dia susah sgt nak hilang
why not pergi ke pakar kanak2 plak kan...
tnya pendapat diaorg plak....

then, g rumah lama plak...
hantar cookies...
tersangkut la kat situ lama..
punca nya aqil dok ralit main dgn arissa...
punya la syok dia tunggang skuter arissa...
main ipad dgn arissa, smpai x mo balik.....



dah berjaya pujuk dia balik, singgah pos ofis jap, hantar barang...
dah brp hari dah tertangguh...
x syok plak, duit oprg dah bank in awal2 kita dok main delay2 plak pos nya...

then singgah plak giant, beli lasagna sheet...
makan lasagna je la kita ptg ni ye mr azam n anak2....
ni baru balik, terus aqil terbungkang.....

ok dah...nak g masak lasagna plak...korang dah nak balik kerja kan...hati2 di jalan raya..:)

3 comments:

watyz said...

ana, sama la ngan anak aty. batuk x ilang2 lagi. tpkn mcm mana nak ilang kalo dh pandai amik air sejuk dlm fridge sendiri. hehehe

Huda said...

uii..bnyk tmpt pegi ye :)

mama_umar_maryam said...

mak penat lain noks..hahaha..seb bek ptg smlm dpt buke kt luar..lega giler weh..