Wednesday, October 3, 2012

~adam dan hawa~

owh...skrg aku sudah terjatuh cinta dgn drama ni...
haish..punya la berjanggut aku rs nak tunggu drama ni tiap2 hari...
cuba la menahan diri utk x tgk tiap2 hari...(sbb aku tgk online)
sbb ingat kan nak tgk utk seminggu terus, senang kan...
now masih bertahan x tgk lg episod 21...

aku bc novel ni ntah brp tahun lepas ntah..
masa tu x kawin lg...
pastu asyik duk repeat2 bc...

novel versi ni la aku bc dulu....

tp best la cite dia, sbb dia ikut sebiji2 dr buku kan...
kan ada drama2/filem yg di adaptasi dr buku, dia xde la ikut 100% dr buku kan...
tp cite ni siyes..i loikeeeee.....:)



and biasa nya mmg aku akan tgk kat sini la..
biasa ada jugak tgk kat tonton...
tp bnyk tgk kat malaymoviesfull la...
kak erryn kata, kat astro gempak pun boleh tgk kan..
pada aku, x penting tgk kat mana2 pun...
yg penting TGK...hahaha...
korang semua pun mesti ramai yg layan kan....
ada 80 episode, sama2 la kita menanti..:)

eh ada sikit lagi nak sambung...
pasal cite Kau Yang Terindah...
drama kat TV3 tu...
hari tu awal2 ada la follow sikit2...
tp tgk pun gitu2 je la sbb yg time bln puasa tu sibuk waktu berbuka kan...
pastu habis puasa, mmg jarang2 tgk...
and baru2 ni, tgk2 dah habis kan cite ni...
so, semlm layan la episod last je...
oh..x sangka akhir nya neolofa tu terima jugak kapten syamil kan...
sweet je ms diaorg g mekah tu kan...
tp ada isu erk pasal diaorg pegang tgn depan kaabah tu...
hah..yg isu2 tu xnak komen apa2 la..
suka dgn lagu tema cite ni...

oklah..okla...dah nak bersiap ni..
mau ke kelas...
babai semua.....(lambai2 tangan ala2 princessssla sangat


2 comments:

pena rozie said...

Novel dah ade tp x de mase nak bace? Huk3....

AdanyaKauUntukku said...

kat umah takde mustika...dok layan kat computer je...

tapi akak mmg kalau tengok hari sabtu tu..rallyyyyyy