Wednesday, October 17, 2012

~aku ada.....kau ada???~

tgk adam dan hawa sambil masak...
hahaha...
skrg ni bnyk benda aku buat multitask

gini la kan...nasib seorang ibu, isteri, pelajar...
hehehe....


abaikan dapur yg bersepah..
huhuhu....

orang lain pun, belajar juga, mak orang jugak, bini orang jugak tp xde la macam ko ni ana oi....

hehehe....
orang lain mungkin berbeza situasi nya dgn aku...
orang yg tahu situasi aku, tahu lah mcm mn penat nya aku nak menghadapi semua ini...
sabar ana...sabar...x lama lagi dah....
><8 bulan je lagi...
insyaallah......

eh eh..ter emo plak...
ko ni apa hal ana?hahaha....

btw, hari ni aku dah sihat sikit...
alhamdulillah....
semalam asyik duk minum air masak....
asyik ulang alik ke toilet je la kerja nya
tp nak buat mcm mn...nak cepat sihat...
terpaksa la kan.....

kepala pun dah hilang sakit nya...
mungkin aku dah nmpak jalan penyelesaian dengan assingment2 yg nak dibuat ni...
:)

oklah..nak sambung buat kerja...
happy wednesday....:)

5 comments:

Mama Aimi Najla said...

hai ana dah berhenti ijn ke sekarang kak matun baru je nak berjinak2 dgn blog boleh jadi geng lah ye..

Kesuma Angsana said...

moga dipermudahkan semuanyer ye

watyz said...

aku pon lebih kurang ko jugak. cume sem ni aku tangguh so.. x de la kelam kabut sangat... :)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kena multitasking .... kita pun hadapi dan merasa apa yg ana rasa ..pengorbanan namanya ana ... moga urusan kita dipermudahkan ;-)

Ermayum said...

Astro on d go? Haha