Friday, October 12, 2012

~bla bla bla........~

hi semua...salam hari jumaat...
moga pada hari jumaat yang penuh barakah ini membawa keberkatan kepada kita semua...
cewaaahhhh....bajet ustajah mana plak ko ni ana oi...

semalam, berat sungguh kepala aku...
kalau boleh di cabut, letak kat tepi, erm...mungkin segar kejap kot...:)
aku rasa mungkin stress bermula daripada kelas teknologi maklumat semalam...
belajar adobe flash cs4 tu...
adoi..bila dah tua ni lambat la nak catch up apa yg lecturer ajar....
buat bola la, bola bergerak la..buat bubble dlm air la...pastu bubble tu melompat keluar,aish...mcm2 lagi la....
kelas 3 jam aku rs mcm 30 jam...
abis kelas, terus g mkn sbb kebuluran dah...tp xde lauk yg best...
sedih aku...

untuk projek sarjana, minggu depan dah kena submit tajuk and bab 1 kat penyelaras...
SV mintak lg 2 minggu...nak x nak mmg kena siap kan minggu ni jugak sbb nak bg supervisor semak lg...
agi aku stress...

bab micro teaching x siap lg ni....
pening sbb xtau nak ajar apa...
bahan dah ada, banyak sgt bahan smpai xtau nak ajar apa...
huhuhu...

bab2 assingment lain tu xyah nak cite la...
adoi la..tp xpela...pelan2..insyaallah sempat siap...

rasa nya mcm nak g tepi tasik...jerit kuat2 sampai puas...
x pun g window ahopping sbb nak shopping xleh, kewangan dah makin berkurang ni...
tp kan semalam..dalam duk stress, nak tercabut kepala tu,
bila keluar he dr gate universiti, terus rasa hilang semua tu...
hahaha.....

3 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak pilih window shopping tu
bagos tuuu..
therapy..ha ha ha
tapi kalau shopping trosss
lagi mujarab

watyz said...

ana.. x dpt shopping dpt jalan pon jd la. mcm aku kan.. aku pilih mcD nye fries.. hahaahha... ilang stress aku... :)

~ana~ said...

kak ila-betul..betul betul....tp poket tgh x brp nak penuh ni..huhuhu

watyz-mcd nya fries?lg best...senang je la kalu gitu...hahaha