Tuesday, October 16, 2012

~demam~

tuan belog x sihat hari ni..
demam...
dah brp hari dah kurang minum air masak,
end up, ptg td dah terasa 2 ketul tonsil membengkak kat tekak ni...
mlm td pun xleh nak tido...
now rasa sgt mengantuk
huhuhu....dah la ada 2 kelas ni...
kepala pun berdenyut2 dr semalam....
apa mau buat kan...nasib badan la...

moga cepat sembuh la wahai demam dan sakit kepala ni...
bnyk assingment nak kena buat ni...

oklah, nak berehat sebelum pergi kelas ni...
maka, xleh nak tulis entry panjang2 la hari ni....
ok babai....

7 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alahai dugaannn... get well soon ana ;-)

zety said...

alor..minum air byk2 ana..mmg musim skg nih..

Afne said...

get well soon ana

Afne said...

get well soon ana

Kasih Salina said...

salam nana..mung apa kabo..camne mung leh jumpa blog aku wei..sori lambat singgah sini..aku follow mung juga..

~ana~ said...

kak d-dugaan sungguh di kala assingment tgh menimbun ni...

zety-tu la..mmg aku minum air banyak2 skrg ni...nak cepat recovery...

afne-thanks...

CWSalina-khabar baik je kawan...aku tgk kat fb hari tu..x sangka mung pun bloger jugok...hehehe

watyz said...

get well soon dear... :)