Thursday, October 11, 2012

~nini~

sapa suka makan nini?
hahaha...

aqil kalau nmpak nini ni, mesti nak beli...
pastu kalau beli satu je, mesti berebut dgn mama...
mama nya pun suka...hahaha...

dulu zaman sekolah rendah, rasa nya rm0.20 ke rm0.50 je kot...
tp skrg paling murah aku jumpa rm1.15 kat econsave kalau x silap...
biasa aku beli rm1.20...
hari tu pernah ternampak kat r n r nilai, rm2...
gila ko rm2...bnyk nya untung...

and biasa nya mmg beli yg coklat la...
tgk skrg ada strawberry, peanut butter...
pernah gak try peanut butter tu tp x sedap...
x memenuhi citarasa tekak aku...

jom makan nini!

5 comments:

mama_umar_maryam said...

feveret anak2 aku si nini nih,hehehe, ko pon layan gak eh

Afne said...

hana & haziq suka. pastu menyepah je bg ibu kerja nk kemas & lap.

Huda said...

suka2 :) masa kecik2 dulu suka sgt :)

~ana~ said...

zety-mmg..aku suka nini nih..hahaha...

afne-kalau aqil mmg mkn betul2 smpai jilat2 coklat tuh..huhuhu..

huda-kaaaannnn.....sedap kannn...:)

Ermayum said...

Sukaaaa