Wednesday, November 28, 2012

~durian crepe~

skrg ni kan, setiap hari setiap jam, di mana sahaja, baik kat blog, fb, dalam kelas,
dgr perkataan DURIAN CREPE ni...
glamour sungguh ko durian crepe...
teringin jugak nak buat sendiri...tunggu weekend la kot....
tgk cara mem buat nya, alahai senang nya....
mcm buat pancake pun yea......
eh tp tgk2 la dulu..tahap kerajinan tu mcm mn...
kalau tinggi tahap kerajinan tu, cepat la menjadi nya durian crepe ni...
kalau x, ntah la...ntah2 beli je kot...hahaha...cakap x serupa bikin...

skrg ni kat dalam campus pun ada org jual..
rm10/3 ketul....ketul nya alahai...kecik sungguh...
sangat2 la x worth it....
kenapa la org jual mahal sgt ye...
mungkin sbb fenomena DC skrg ni, maka, harga pun mahal kan...
skrg ni dgn musim durian nya, durian berlambak2, murah sgt,
so, kenapa DC jadi mahal........huhuhu....
padahal kalau kat sweetchat MV or sumptous desserts tu, ok je lg kan harga nya...
besar pun besar la jugak....

dari mana asalnya DC ni erk...tetiba je muncul menggegarkan arena makanan2 famous di malaysia.....
korang semua mesti dah mkn kan......
aku rs mcm nak kena buat jugak la...
nak nak skrg ni ajmal pun dah suka mkn durian....
sama naik je dia dgn aqil mkn durian...
baru2 ni ma dgn ayah dtg dr kg, bw durian...
asyik la dok mkn durian....
celik mata durian, nak tido pun mkn durian lg.....
berlawan2 mkn durian....
huhuhu...durian crepe ooooo durian crepe...




8 comments:

AdanyaKauUntukku said...

kalau kecik usah beli..membazir..huhuhu....beli yang worth it lahhh.... :)

tapi kalau dah nak makan tu kannn
kecik pun beli gakkk...huhuhu

zaidah said...

klu dah buat boleh hantar kat sini...nak rasa jugak kesedapan durian crepe nie...

Azmatun Ismail said...

akak tak pernah cuba lagi tak berapa nak teringin pun ...

Azmatun Ismail said...

tak pernah cuba lagi...macam tak sedap je

sue47636 (ADDA) said...

salam ana,aku sekarg hampir sehari dapat tempahan 20 bungkus utk durian crepe..berbaloi jgklah..aku buat 5 biji rm 10....tapi tak larat nak mengcrae ajer hari2...alhmiudllh..kadang budak2 upsi order ngan aku...ko trylah mmg sedap..tapi akalu boleh nak buat dc tue buatlah durian yang mahal sikit,leh tahan lama....aku mmg amik musang king..maklumlah umah mak aku banayk durian musang nie..huhuu

| SUE | said...

tringin nak rasa

hazanis said...

rasa durian crepe memang sedap. :)

watyz said...

aty x bape nk heran sbb x makan... hehehhe