Friday, November 9, 2012

~jumpa blogger~

hari tu masa masuk hutan kat melaka tu, aku ada la roger sorang blogger ni...
dah banyak kali nak jumpa dia, asyik tertangguh2 je....

ni pun sepatut nya hari jumaat jumpa...bertangguh2..smpai ke hari isnin baru beh jumpa...
tapi sayang, sempat jumpa sekejap je dek kerana xtvt aku masih x habis lg masa tu...
sian plak kat dia...jauh2 masuk ke dalam hutan tu cari aku...
jgn serik lagi erk nak jumpa ana....:)

blogger yang di maksudkan ialah..aty aka tokei apam polkadot...


jumpa jugak akhir nya kita kan....:)

aty bagi apam polkadot dgn FM melaka...bertambah lagi koleksi FM aku...apa2 pun. thanks erk aty...nnti kalau ana dtg melaka, ana roger2 lagi...

apam polkadot aty sangat sedap..lembut je lagi even dia buat dari hari jumaat lagi..sbb ingatkan hari jumaat tu nak jumpa kan...
sapa2 yg duk kat melaka, boleh la order apam polkadot dgn aty...

ok..selamat berhujung minggu semua...:)




4 comments:

Farrah Hasna said...

nmpk menarikje apam tu

Farrah Hasna said...

nmpak menarik je apam tu..

AdanyaKauUntukku said...

wahhhhhhhhhhhhh siap jumpa tokei apam polkadot tau

watyz said...

ana...
apa la nasib kite ni kan. nak jumpa je kemain payah. ade je halangan. itu pon jumpa ujan renyai2. kalo lebat sah2 x dpt jumpa kan.
seb bek kuih tu elok lagi. thanx sbb sudi jumpa aty... :)