Wednesday, November 21, 2012

~mood bercampur aduk~

mood skrg ni bercampur aduk...

nervous
sbb ptg ni ada test statistic...
aku xtau mende langsung statstic ni...
padahal masa degree dulu belajar benda ni jugak...
benda yg sama...
tp skrg aku jadi blur...
ok...blur sbb abis je paper statistic masa degree dulu,
aku terus tutup buku, bungkus nota, sedekah kat orang...
skrg, aku yg terkial2....

happy2
sbb esok smpai ahad ni cuti...
yehaaaa...mood cuti2 lg nih...
minggu ni kelas 3 hari je..
mmg x semangat nak belajar...sbb fikir cuti je...
minggu depan baru enjin start balik....
hahahah....

frustrated
ada 2 sbb
pertama
pinjaman pelajaran mara yang aku apply 2 bln lepas x dpt2 lg result nya...
ramai sgt ke budak ambik master kat IPTA kat malaysia ni sampai lama sungguh nak bg approval?
bila call, asyik la dok kata lg 2 minggu dpt tau result...
masalah nya dah sebulan yg lepas aku call, smpai skrg, xde apa2 result lg...huhuhu
kedua
aku baru nak apply mybrain
sbb dah frust dgn mara
tp mybrain ni banyak songeh la plak...
masa kawan aku apply sem lepas, xde la complicated mcm ni prosedur nya
skrg ni macam2 la...
tp biasa la kan..sbb ni free je, xyah bayar balik
maka nya aku redha je la....
harap2 xde masalah...
sem lepas x apply sbb nak apply mara dulu then baru nak apply mybrain
sbb syarat ank apply pinjaman pelajaran mara pun banyak songeh jugak....
please la....proses dgn cepat permohonan aku dan kawan2..
terbeban aku skrg ni belajar dgn pembiayaan sendiri ni...huhuhu....

apa lagi aku nak tulis erk.....
td aku rasa mcm banyak....
xpela..cukup2 la tu luahan aku hari ni....
tunggu ptg ni aku nak meluah kan segala yg aku dok belajar....
moga aku dpt jawab test ptg ni...
insyaallah....

2 comments:

watyz said...

insyaAllah... ade rezeki ana tu.. wat solat dhuha bebanyak... :)

Cik Nurul Siezuka said...

All the best... Salam kenal.. :)