Thursday, November 8, 2012

~tido.....~

sejak balik dari hutan tempoh hari, aku asyik la tido...
nak kata penat tu, mmg la logik kan...
tp ni dah hari ke tiga.....xkan penat x hilang2 lagi?
sendiri mau ingat....

assingment dah la banyak nak kena buat..
aku bajet minggu ni sempat la siap satu..tp ni dah hari khamis, aku rs x mungkin sempat siap...
dah la naik cuti nanti ada test....

setakat 3 hari ni, rutin aku, mmg bangun awal2 pagi la kan...
pagi x pagi pun dalam kul 630....tu pun dah kira lewat sbb biasa aku bangun kul 530am...
then iron baju ajmal...
kejutkan ajmal, siap2 kan dia, hantar dia pegi sekolah....
mcm hari ni kena buat breakfast sbb dr hari selasa lagi dia request nak aku buat nasi goreng...
gigih la aku menggoreng nasi....
esok dia request nasi lemak plak.....adoi la..selagi tu  x buat, selagi tu dia tuntut...

kul 10am biasa aqil tido, dan dgn2 aku sekali tido...
kalau aku x tido pun, aku basuh kain...
buat marathon basuh kain...
sib baik skrg ni kat kl panas kan...
2-3x sehari aku buat trip basuh kain...
baju bajan yg pegi masuk hutan tu, pastu masa g masuk hutan tu, kena masuk lumpur jugak...merasa la aku basuh baju berlumpur....
smpai ke hari ni x habis2 lagi basuh kain...bergilir2...x baju aku, baju mr azam la, baju anak2 la, towel2, baju2 putih...haish.....

tghri tgk la..kenkdg aku masak tp masak simple2 je la...
kalau x masak, goreng ayam kfc tu, mkn ayam tu, x pun mkn roti canai instant or paling2 tidak pun buat air milo cicah dgn biskut...
malam baru masak sbb mr azam ada, ajmal pun ada...
very the pemalas kan...
mood nak masak x dtg2 lg nih...

ptg plak kenkdg aku paksa aqil tido sbb aku ngantuk...
malam, kul 9, semua dah masuk bilik, 930 aku dah tido....
budak2 dgn mr azam aku biar kan je...
huhuhu.....

padahal kalau ikut kan aku ni bukan la seorang yg jenis tido siang...
tp ntah kenapa minggu ni...jadi mcm ni plak...

ke aku terkena sampuk dgn PENUNGGU TIDO dalam hutan baru ni?
hahahahahah...



1 comment:

mama_umar_maryam said...

hehehehe, klu aku 'otak' penat ni mmg len mcm ngantuknye