Wednesday, December 12, 2012

~dear blog and bloggers~

dear blog and bloggers,

maaf kerana skrg saya tidak dapat meluangkan masa untuk menulis dan menjengah blog2 kengkawan. kekangan masa yang membuatkan saya tidak dapat berbuat demikian. minggu ini saya sibuk menyiapkan proposal projek master saya dan pada isnin depan saya akan membentangkan proposal saya. tajuk yang saya buat ini dikira agak 'tough' pada diri saya memandangkan sumber rujukan yang sangat terhad.

saya telah ketinggalan episod adam dan hawa sebanyak 3 episod, ketinggalan cerita cinta itu milikku sebanyak 8 episod.

sangatlah tidak sabar untuk menghabiskan sessi pembelajaran pada semester ini yang mana bakal berakhir di penghujung december ini. namun, sebelum sessi pembelajaran berakhir, saya masih lagi ada 4 perbentangan (tidak termasuk proposal) untuk di bentangkan. dan semua assingment itu masih lagi di peringkat awal.

owh...saya rasa saya perlu berhenti di sini, jika panjang lagi penulisan saya, makin banyak masa saya akan di habiskan di sini. semoga saya dapat menyiapkan kerja2 saya dengan cepat dan dapat kembali menulis blog dan menjenguk blog kawan2 seperti dahulu.


6 comments:

| SUE | said...

all the best ana!

kita pon cam tak sempat je nak update blog...bkn bz tapi malas *ntahpape!

maya amir said...

selamat berjaya ana.. baca entry ana ni bile komen pun jadik macam ni..hehehhe...

AdanyaKauUntukku said...

bestnyaaa....dah nak grad ye....

Afne said...

good luck ana. moga segala dipermudahkan.

Farrah Hasna said...

good luck!!

zety said...

awak..sgt2 seronok awak dh nak abis bln 12 nih..lldbest awak..berjuang abis2an..pastu enjoyyyyyyyyyy