Tuesday, January 1, 2013

~1st entry di tahun baru 2013~

assalamualaikum...
selamat tahun baru kepada pembaca2 blog kusam ni...

malas nak cakap pasal azam sbb azam tahun lepas pun ada yg x tertunai..
benci sbb x dpt nak penuhi azam tu...

hari ni kl cuti erk...
tp aku ada kelas...
semalam pun ada..
kalau ikut minggu ni study week..
xyah ada kelas la pun...
tp di saat2 akhir ada la lecturer yg masih nak buat kelas
redha je la...

td lepas kelas berborak2 dgn lecturer
pangkat DR.
sama baya dgn aku...
br habis phd baru2 ni...
student phd terbaik universiti dia...
mmg salute la dgn dia...
cara dia mengajar....
dia cerita dari awal mcm mn dia boleh nak sambung phd ni...
erm....half of class mcm excited je nak sambung phd
aku plak...erm...
proposal master tu mmg dah boleh buat tajuk phd dah...
cuma nak dalam kan je lagi..
sama ada nak atau xnak je...

td, bila budak2 tnya, mcm mn DR boleh sambung phd.
dia tnya kitaorg balik...
awak tgk diri awak sendiri...
sembahyang 5 waktu cukup x?
awak buat on time ke lengah2...
awak jawab pada diri awak sendiri la..
kalau IYA, mmg insyaallah awak akan berjaya...

erm..moga2 semua nya di permudah kan....

lusa, ajmal dgn aqil start sekolah
mcm mn la agak nya..
hopefully ok la..
xde masalah la mcm ajmal tahun lepas.

kepenatan pun ada ni..
terkejar ke sana ke sini..
hntr assingment yg renyah2 tu...
baiki itu la ini la....

ni br dpt melepaskan lelah kejap..
dah lewat dah utk publish entry ni
tp xpela...ada jugak entry aku di tahun baru kan...
erm..okla...
jumpa lg...kalau aku rajin menaip pada esok hari..
ada idea nak menulis tp kerajinan tu xtau la ada ke x....

3 comments:

Afne said...

slmt thn baru ana!

A D I A said...

New year pun ada kelas ye ana? Kelasss kelas u. Happy new year ana, sama2 la kita tunaikan azam tahun lepas yang tak tertunai tu.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

salam tahun baru ana ... byk makna tersirat lect tu ..aku setujuuuuuuuuuuuuuu