Wednesday, February 6, 2013

~wordless wednesday-baby~

conversation between mama and 2 orang budak comelssss....

mama: ajmal, kenapa ajmal suka balik kg erk...
ajmal: suka la sbb ada baby hariz..
aqil: aqil pun suka sbb ada baby hariz (yg ni mmg menggikut je apa yg abg dia cakap/buat)
mama: habis tu kalau xde baby hariz, x suka la balik kg?
ajmal: suka jugak sbb dpt jumpa tok ki, tok ma, abg joe, pok bad, mok cik....(and semua la family members dia sebut)


then hari tu balik kg....



mmg sah anak aku kemaruk nak baby...
tok ma dia kata, gaya ajmal agak baby hariz tu mcm dia tu budak2 besar dah...
dia pandai agah baby2...hariz plak pantang org tegur hah...naik tocang la... x henti2 bercakap....
ma kata, ntah2 nnti adik dia keluar, langsung xnak g sekolah. nak main dgn adik je...
sabar ye anak...x lama lagi je..insyaallah....

 #erk....wordless ke ni erk...belasah je laaaaa....:)

3 comments:

fazilzura said...

dirg suke bby yew.. patt ler aritu nk trkam Amni ..

** eh gambo awk ado jgk , nnt kite tag

watyz said...

bolatnye bb hariz tu.. x sabar dorang nak ade adik yer... hehehehe

Syida said...

korang berdua bersabar,baby is in the making
hehehehee