Saturday, March 9, 2013

~ajmal irfan~

semalam ajmal x g sekolah.. sakitr telinga kata nya...kerap plak dia sakit telinga lately..hr tu pun sakit telinga gak..bw g jumpa doc..kena infection...semlm tghri tu dia kata telinga dia dah ok...
ptg tu dia tgk upin ipin.kisah yg upin ipin kena kerja utk dpt kan duit...maka keluar lah dialog aku dgn dia...
me: tgk tu upin ipin kena kerja nak dpt kan duit. sbb tu papa pun kena kerja..nak dpt duit,nak beli mainan utk mal dgn aqil...
ajmal:mal pun nak jual mknan la..nnti mal dpt duit.
me: mal nak jual apa?
ajmal: jual kek..mama buat kek mal jual...eh eh...xyah la..bila mal dah besar, mal ada girlfriend,mal suruh gf mal buat kek,mal jual...
me; (buntang mata,anak aku dah fikir nak ber gf bagai???)knp nak suruh gf mal?knp x suruh mama je?
mal: ye la...masa tu mal kqn dah besar,mama dah meninggal la....
me: knp mal cakap mcm tu?suka ke mama meninggal?tgk ni...mama dah besar, tok ki tok ma ada je lg.....(nada sedikit tegas)
dan dan tu terus dia merajuk..
alahai anak...sedih plak mama dgr...tetiba aku jd emo...ajmal skrg ni mulut dia mmg dah mcm org bsr2 dah..kenkdg aku dgn mr azam x pernah terfikir dgn ungkapan2 yg keluar dr mulut dia tu.huhuhu...

3 comments:

mama_umar_maryam said...

ayoyo amal..hahahaha, imaginasi tinggi vbtol!

~ As ~ said...

Sekali imbas tadi aku tengok macam perempuan pula Ajmal ni ehehe...
mungkin rambut depan tu panjang kot.

watyz said...

hahaha... gelak aku sensorang kat cni.. hahahha