Wednesday, March 20, 2013

~wordless wednesday-bergaduh~

kejadian: 2 beradik bergaduh
lokasi: dalam kereta
waktu :balik dari sekolah


mama keluar dr kereta sekejap je nak beli roti...
masuk2 balik, tgk dua2 dah nangis, dan pipi ajmal dah luka kena cakar..
smpai skrg, parut tu masih ada even dah lama dah ni pun..
kuku aqil x la panjang sgt tp mungkin kuat cakaran tu, luka tu pun jadi agak dalam..
huhuhu..


3 comments:

watyz said...

ya Allah... tp anak2 aty pon sama ana. kang adik ade lebam la. abg kena gigit la.. hehehhe

fazilzura said...

ayokkk .. bercakor ker? tu sure masing2 lapo tu

FzaH@3PiXs said...

Sama lah... Sabar jelah tara nak besar.. gaduh tu mmg biasala.. tapi kejap ja pastu taksampai 5 minit boleh gelak2 sama2 balik...