Tuesday, April 9, 2013

~lumrah hidup~

jiwa tgh kacau....
haish..mcm2 la benda nak kena buat, kena fikir...
berserabut betul aku rasa...


 
thesis x jalan lagi...
prof pegi jordan & london, aku pun sama terbang ke mana2...
patut nya aku kena g jumpa co-sv, tp kemalasan plak..
yes..kemalasan tu la punca utama nya...
adoi la...sempat ke idak aku nak siap kan project ni...
but aku rasa insyaallah..sempat..
dengan bantuan prof..insyallah....

then fikir lagi pasal study ni...
bukan takat thesis tu je, masalah LM yg x berkesudahan lagi...
dgn assingment2 yg x siap2 lagi.. minggu depan dah nak kena present satu paper ni...
tp br suku jalan siap nya... haish la...
asyik mengeluh je ko ni ana... sampai bila la keje x siap...
tp xpe...insyaallah..saya yakin..
insyaallah!!

3 comments:

fazilzura said...

sokong kata2 tu

mama_umar_maryam said...

btol..aku ni slalu berperang dgn diri sendiri!!

watyz said...

btol tu!! kena kat aku jugak!!