Friday, May 10, 2013

~bla bla bla....~

hari ni kemalasan sungguh rasa nya...
ntah kenapa...
mungkin sbb memikir kan beban2 kerja yang ada.....
haish...rasa nya x sabar nak habis kan study ni...
penat dah...
mcm mn la nak sambung phd mcm ni kan....
kalau study sikit mcm ni pun dah penat....
huhuhu......

mungkin juga aku rasa malas sbb nak mengharungi esok dan lusa....
hopefully akan tabah untuk menghadapi 2 hari nnti....
kalau la dapat di luah kan semua nya....
errmmmmmmm.........

banyak sangat rasa nya benda yang terlintas kat fikiran...
banyak fikir, mungkin tu yg sbb jadi penat kot.....
fikir pasal study, pasal rumahtangga, anak2, suami, diri sendiri....

oklah...
xnak menulis panjang2...
mood xde...
selamat berhujung minggu...
:)

1 comment:

nieda said...

Hujung minggu relax kan fikiran ye ana