Wednesday, May 29, 2013

~wordless wednesday-yong tau foo kg pandan~

actually hari ni xnak buat wordless wednesday sbb nak bercerita ceriti....
tp xpela..esok lusa masih ada kan,
so, today, we proceed dgn wordless wednesday.... :)

yong tau foo kg pandan,
mmg aku x makan yong tau foo kat lain selain dari tmpt ni..
ntah kenapa...
nak kata sedap, erm...ntah la sbb x pernah mkn kat tmpt lain kan...
dgn erti kata lain malas nak try kat tmpt lain...

dah lama teringin tp x pergi2 pun...
hari tu sekali pergi tutup,
kali ni, call dulu....
makan sorang2 je...tp x kisah pun, janji perut kenyang...kan....

entry yong tau foo kg pandan, CLICK HERE....

6 comments:

Syida said...

kedai ni bukak for lunch x?jom serbu esok?

Huda said...

semalam baru makan yong tau foo beli kat pasar malam :)

Afne said...

ana, yong tau foo kl dgn johor beza kan? klu kt kl ssh nk cari kuah sup. klu kt johor ssh nk cari sambal dia hehe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

waaaa femes yer young tau foo kat situ ana???

Sidratul Muntaha said...

lama betul tak mkn yong tau fu
klu beli pun mesti beli kat kg sbb ade satu stall org melayu jual ms pasar mlm ari ahad.
nak mkn yg lenalain..
kuah dia kurang umph
hat kat sini tak thu plak
tak pernh cuba

watyz said...

uish.. sedap nye yong tau foo... :)