Monday, May 13, 2013

~x untuk undi~

hari sabtu lepas, masa ajar aqil dgn ajmal membaca,
masa suruh sebut huruf x tu,
mama tanya la dia, 'aqil, hah, ni huruf apa...'
dia jawab, "jom kita mengundi"...
hahaha...gelak mama dengar nak oi...
org dah habis la musim mengundi ni...
dah dah la ye.......



hari tu lagi la, terkejut aku, bila dia tetiba menjerit... 'ini kali lah...'
hahaha.....ni gara2 dia tgk org menjerit masa kat tempat mengundi hari tu la ni....adoi la aqil....

geram rasa kat dia ni....
hari2 mesti nak gomol2 dia....
dah besar pun rasa mcm baby2 je lagi......

7 comments:

A D I A said...

amboi aqul pu. demam mengundi ye, comel ye huruf 'mengundi' hahaha. piya sampai skrgnduk nyanyi lagu jom kita mengundi yang kat tv3 tu. PRU dah habis la wehhhh '

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ha..ha.. x jadi jom mari mengundi plk ... masih demam pru ker ?? heh..heh..

Afne said...

kecik2 dh semangat nk mengundi ye aqil :)

nieda said...

Bdk2 cepat je terikut.nk bg mereka minat belajar pun parents kena kreatif

| SUE | said...

kiyut sgt!

mama_umar_maryam said...

kih3..pandai jerit ye..aritu g ngundi bdk2 tgal je

AdanyaKauUntukku said...

hamboi..tecik tecik dah tau apa itu mengundi ye

jom jom ngondi sama2 auntie mehhhh