Friday, June 28, 2013

~kegilaan pada masa kini.....~

salam jumaat, salam yang penuh barakah,
moga jumaat ini membawa 1001 keberkatan kepada kita semua.....
ceh...kemain lagi intro aku kan......

patut nya, hari ni ada check up dgn prof,
tp aku plak ada hal yg x dpt di elakkan,
postpone minggu depan...
and minggu depan plak pun, aku ada hal jugak lagi....
nak x nak, yg minggu depan, aku kena cancel kan...
and pegi check up la jugak
ye la...ni dah masuk 34 minggu kan....
xkan nak skip2 check up....
saat2 genting dah ni kan.....
nak masuk full term dah kalau ikut bahasa perubatan.....
<s>hahaha...poyo sangat la smpai guna bahasa perubatan</s>

ok, hari ni jom kita cite pasal game yg super duper famous skrg ni....
CANDY CRUSH SAGA...
alhamdulillah, aku x terjebak lagi...
selalu la aku tgk kat fb tuh, ada notification org ajak main game ni....
mintak maaf la...so far, x terpengaruh lagi...
dengan komitmen pada assingment pun aku x terlayan...
ni kan plak pada game ni......





alkisah nya, hari tu, aku cakap kat mr azam,

me: abg, u xde ke game candy crush kat ipad tuh...(aku mmg x ambik port sgt mende2 apps yg ada kat ipad tu, sbb aku x suka sgt guna ipad)...i tgk ramai sungguh org dok main game tu skrg ni..
mr azam:  game apa erk......

x lama kemudian, aku tgk dia tgh main dah candy crush ni kat ipad....
and berlarutan la.....
pantang ada masa free, mmg game ni la dia dok main.......
kalau sebelum ni, ada gak dia download movie2 yg cerita bersiri omputih and masa lapang, dia akan tgk la movie2 tu.....
ni xde makna nya weh....
mmg candy crush ni la kegiilaaan dia skrg ni....
huhuhu....

haish...apasal la aku pegi gatal2 tnya dia pasal game ni..huh...
tp xpela....
bukan nya dia dok hadap game ni smpai lupa tanggungjawab....
so far, ok je lg....
dia main pun time dia free je.......

oklah korang, selamat berhujung minggu....
have a great weekend....
bye..:)



4 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak sangkut kat level 135..
sampai dah boring nak main sbb tak lepas2..sob sob

Afne said...

afne dh uninstall sbb mls nk lyn. nk tau knp? bila dh ngadap game ni rasa mcm x blh berhenti hahahaaaa

zety said...

disebabkn itu smpi skg aku xmen bende tu..sbb aku tau..sekali aku dh hooked up..abesss

watyz said...

aty pon giler main menda ni sama jugak!!