Friday, June 14, 2013

~kembali ceria~

hai semua....
salam jumaat...
hari ni lambat sikit bersiaran....
pagi td ada check up...

hari ni rasa dah ok sikit...
even badan masih tired, x cukup tido dah nearly 1 weeks....
xpela...aku pasrah je....
kalau sv xnak lepas jugak utk aku viva sem ni..
(that's mean kena repeat sem depan)
aku pasrah je....
dah takdir aku mcm ni....
kadang2 kita xtau mungkin ada hikmah di sebalik semua ni kan....
now, aku berusaha je...
berusaha siap kan thesis ni,
harap2 di terima, dan dapat viva before end of last date...
tgk la mcm mn minggu depan....
nak kena jumpa penyelaras viva dulu....
apa2 pun. aku PASRAH....

td ada check up...
tu nanti2 la cite...
ada yg x brp nak sedap di dengar dr gynea...
tp xpela...
doa je moga semua nya baik2 aja.....

ada juga lagi cite best dan x best..
tp xpela...apa2 pun kita kena kembali pada pencipta kita...
apa2 jua yg berlaku, mungkin ada hikmah...
sekelip mata allah bagi kita rezeki, sekelip mata jugak la allah boleh tarik apa yg kita ada...
apa2 pun, kena ingat, apa yg kita ada/dapat semua ni,
semua nya rezeki dari allah swt.....

jumpa lagi minggu depan...
insyaallah.....

2 comments:

Afne said...

ana, jgn stress2 ok. kesian baby dlm tu. pape pun yg berlaku afne doakan yg terbaik utk ana.

mama_umar_maryam said...

daripada mmbacenye pon aku dpt merasakan 'kepasrahan' tu..xper ana..semoga yg lbh baik dtg kt ko :D