Monday, June 3, 2013

~kesibukan~

sekarang dah minggu ke 13 pembelajaran...
tinggal seminggu je lagi untuk habis kan...
minggu depan jugak viva...
tp masih lagi bertungkus lumus buat analisis...
try utk tidak stress kan diri...
mr azam x habis2 bagi semangat dan dorongan...
kenkadang aku rasa mcm nak berenti pun ada sbb dah penat sangat....
tp xpe la..bertahan la ana...
tinggal 1 minggu je la...
lepas je viva ni aku rasa nak menjerit...
tp tKUT jugak nnti..takut kena hentam dengan penilai....
tapi apa2 pun, pasrah je...

aim aku, nak habis kan master ni tahun ni jugak,
x sempat konvo tahun ni ke, transkrip x dpt ke, lain cite....
yg penting habis belajar...
dah penat rasa...
ok..nak sambung buat analisis...
penat sgt nih..
jumpa lagi esok...insyallah...

3 comments:

Huda said...

good luck ana! semoga berjaya viva..seronok tgk kawan2 sambung belajar..huda bergelumang dgn shaklee dan kids :) moga kita semua berjaya capai impian kita..insyaAllah

watyz said...

eh.. takut plak nak wat master ni.. huhuhu..
good luck dear!!!

Norlidawati Jaafar said...

Salam,
Saya ida
Newbies blogger
Good Luck ye
Semoga berjaya mencapai impian ye
Jemput lah meriahkan blog saya & jadi kawan saya
umielman.blogspot.com