Thursday, June 13, 2013

~mencurah rasa~

pergh..poyo ko ni ana...
tajuk kemain lagi kan....
mencurah rasa la konon....
hahahaaaaaa.....

project sarjana masih belum siap...
patut nya minggu ni dah viva dah....
tp atas sebab2 yg x dpt di elak kan,
erm....xtau lagi bila nak viva....
xpela...doa2 la moga, supervisor lembut hati,
moga penilai2 pun beri komen yg memberansangkan....
moga xde banyak correction nak kena buat....
mungkin ada hikmah di sebalik semua ni...
who knows kan......
pujuk la hati sendiri selagi boleh pujuk.....

zety, ko suruh aku lari sekejap dari supervisor,
hahaha, mcm mn la aku nak lari, dah last2 minit ni,
mmg ada je dia kejor aku....
dulu ms aku bg semua report, xde plak nak baca bagai.....
bila dah last minit, baru nak baca,
itu salah..ini salah.....
sampai aku fobia sekejap dgn hp....
kalau hp bunyi je, aku dah cuak....
berdoa bukan dia yg call.....
tp nak xnak aku kena hadap gak semua ni kan......
dah 2 sem dah aku dok pulun buat benda ni...
xkan nak give up mcm tu je.......

apa2 pun, bertabah la...
semangat mesti kuat,
dalam pada x larat ni, kena juga buat2 larat...
dah x lama pun lagi....
semoga dipermudah kan semua nya.....insyaallah.....

2 comments:

Afne said...

sabar yea ana. dh hbs semua nnti msti berbaloi2 :)

aThidEaN said...

amin.....