Wednesday, July 24, 2013

~wordless wednesday-berdarah~

di satu ptg, mama sibuk tlg tok ma masak kat dapur, tetiba dgr suara budak menangis...
dtg la sorang budak comel ni tunjuk lutut dia kat mama....
ntah mcm mn dia boleh jatuh....
berdarah agak teruk la....
x smpai 10 minit, abg dia plak dtg, tunjuk lutut dia pun berdarah jugak...
alahai....riuh la rumah tok ma ptg tu dgn suara kanak2 ribena ni...
dah puas pujuk dah..
ni bukan apa sgt ni, sindrom kena tinggal dek papa pun ye...
masa ni papa nya baru je bertolak balik kl,
so, sedih kena tinggal dgn papa pun ye...


mandi ptg tu pun tutup lutut tu..
punya la sakit konon....jalan terhencut2...
bila dia x ingat sakit dia tu, boleh plak melompat2 terkinja2...geram betul rasa...
malam tu tido asyik mengigau...

alhamdulillah, skrg ni dah ok,
bagi luka tu kering sendiri je...
dah nak letak minyak gamat pun xmo...
yg abg nya plak, nasib x teruk...
letak minyak gamat, esok nya dah ok....

eh...kata wordless wednesday kan...
ni bukan wordless ni....dah terlebih word ni....
huhuhu.....


2 comments:

pena rozie said...

Hahahaha... Terlebih word ek....

Afne said...

alahai kesiannya. next time hati2 yea. bak kata ehsan, ada parut baru lah anak jantan hehe