Friday, October 4, 2013

~nak menulis...~

nak menulis panjang2 tp rs mcm masa tu mencemburui sgt...
nmpak sgt time management masih out kan...bila la nak berubah ana oi....
banyak lagi perkara yang kena buat ni...

baju x sidai lagi....washing machine dah 2x trip dah hari ni...
guest room x kemas lagi..baru kejap kena tegur dgn mr azam..ptg ni ma dgn che ngah sampai....
kasut hitam xde lagi, esok ptg nak guna...haish...duit lagi.....erk...duit satu hal, nak pegi beli tu pun satu hal...bila plak nak g beli nya?
and bla..bla bla la yg nak kena buat....

rasa nak cepat je masa berlalu, nak bagi lepas semua2 ni...
rs mcm nak hari isnin terus..
sbb untuk melalui hari esok, bnyk sgt benda nak kena fikir, kena buat, kena keluar kan duit...
banyaaaaaaaaakkkkkkkkkkkk sangaaaaaaaaat.........

oklah...selamat berhujung minggu semua....
:)

1 comment:

nieda said...

Semoga semuanya berjln lancar...have a nice weekend