Friday, October 18, 2013

~salam jumaat~

salam jumaat semua, lambat plak bersiaran hari ni...
pening sbnar nya memikir kan masalah ni kan...
erm....smpai dah sakit kepala ni memikir kan...
kenkadang rasa mcm boleh je terima hakikat...
tp bila satu side lagi dtg menghasut, terus rasa down...
down sangat2....

sebab tu kita kena kuat...
iman kena kuat utk melawan nafsu syaitan ni...
kalau x, mcm2 boleh jadi....
erk...tetiba rasa mcm tgh bagi tazkirah jumaat plak..
hahaha....

ok, nak share satu perkara,
baru2 ni ada kawan bagi buku ni....



terus rasa insaf sgt...
ntah kenapa...
mungkin sbb sebelum ni banyak perkara salah kita buat...
x habis baca lagi...baru separuh baca..
tp even separuh baru, tp input yang dapat tu...alhamdulillah...

kunci nya, menjemput rezeki lebih mudah berbanding mencari rezeki....
sama2 la kita amal kan...
insyaallah....

pada kawan yang bg buku ni, terima kasih banyak2..
moga anda di murah kan lagi rezeki....
insyaallah...

No comments: