Thursday, December 19, 2013

~arissa alisha- 4 bulan~

hai u all....
pekhabar....
rindu nya nak menulis...
huhuhu...

hari ni warm-up dgn cite arissa alisha ni....
2 minggu lepas, bw dia g check up 4 bulan...
check up 4 bulan xde injection kan...
so, just timbang berat, ukur lilit kepala, and dia tnya perkembangan baby...



so, 2 minggu lepas, 4 bulan, berat dia dah 7.2kg
perkembangan terkini, expert main air liur...
hahahaha...
dia dah boleh pegang mainan....
suka tgk chandelier....
so, kalau nak bg dia ralit kejap, letak bawah chandelier, bertahan la kejap....
x meniarap pun lg...tp kalau letak atas bantal tinggi skit, dia dah boleh angkat badan ke hadapan....
baring pun dah berpusing 180'....

erm..tu je la kot perkembangan terkini...
oklah u olllsss..jumpa lagi esok..
insyaallah... :)

2 comments:

ayu Ismail said...

Bukan main senyum lagi

lily lotus said...

comelnya dia ;)