Thursday, December 12, 2013

~menyembur......~

arissa skrg ni dah start main air liur...
bukan la baru lagi...dah dekat sebulan dah....
lately makin ketara plak...
mama jadi pening sbb rambut makin banyak gugur...
hahaha..pernah x dgr org cakap,

bila baby start main air liur,
rambut mak nya akan gugur,

padahal, dulu i pernah tanya paeds, 
paeds kata xde pertalian pun...
hipotesis langsung x wujud...
hahaha...kemain ko ana...hipotesis bagai,
nak buat persamaan statistik plak...
nak sambung PHD ke????
hahaha....ops...tersasar sudah cite nya.....


tgk tu..penuh air liur sekeliling mulut...
baru lepas menyembur....
skrg ni kalau keluar, mmg kena bw towel kecik...
nak lap mulut dia....
x comel la awak mcm ni arissa oi.....
huhuhu.....

7 comments:

Petak Bunga said...

sy lepas bersalin rambut takde pun masalah rambut gugur..ingat tak kena.. bila anak 2bulan, start main liur..tak larat nak kutip rambut gugur..lekat kat mna2..

Petak Bunga said...

sy lepas bersalin rambut takde pun masalah rambut gugur..ingat tak kena.. bila anak 2bulan, start main liur..tak larat nak kutip rambut gugur..lekat kat mna2..

Chekgu Azrine said...

Comel jep...hehe..
Tp mmg klu ank kuat menyembur..blh gugur rambut omaknya..akk dh merasa

Afne said...

ana, bkn sbb baby sembur air liur ke, menjejeh air liur ke tp sbb perubahan hormon kita yg br bbrp bln bersalin.

ayu Ismail said...

Memang logik..tapi memang kalau anak menyembur rambut akan gugur huhu

ayu Ismail said...

Memang logik..tapi memang kalau anak menyembur rambut akan gugur huhu

ibuhebat said...

semangat betullll dia ya :)