Thursday, March 27, 2014

~happy birthday ajmal irfan bin noor azam hanif~

hari ini, 27 mac 2014,
genap la ajmal irfan berusia 6 tahun...

selamat hari jadi sayang mama papa,
moga ajmal menjadi anak yang soleh, mendengar kata,
di panjang kan umur, sentiasa di lapang kan rezeki,
dan berjaya di dunia dan akhirat...



ni gmbr yang x berapa nak baru jugak la...
bulan lepas kot, sementara tunggu lif kat sunway piramid...
dah nak sama tinggi dgn mama dah anak mama yang sorang ni.....
ni muka tgh moody sbb penat..

even ajmal anak sulung,
tapi manja ajmal mengalah kan adik2,
bila bermain, ajmal selalu kena buli dgn aqil,
tp bila tgh belajar, perwatakan ajmal sbg seorang abg sgt terserlah....
masa borak2 dgn mama papa pun...
rasa mcm dah besar sgt anak mama papa ni,
sbb mcm2 perkara yang ajmal boleh fikir,

mama, papa, aqil dan arissa sayang sangat2 kat ajmal,
mama dan papa sentiasa mendoakan yang terbaik untuk ajmal...
insyaallah....



2 comments:

~ As ~ said...

Happy Birthday Ajmal, abang2 mmg mcm tu kena mengalah hehehe :-p
Semoga jadi anak yg soleh.

Afne said...

Happy belated birthday ajmal :)

Ana, ajmal nmpk mcm dh bsr sgt. Igt lg masa diorg kecik2 dulu.