Monday, June 9, 2014

~selepas 18 tahun~

Hi korang....apa khabar semua...
Hihihi..lemau je nak menulis skrg ni...
Malas la...padahal idea bnyk je..

Ok, ni kisah minggu lepas,
Actually minggu lepas, balik kg trg....
Balik jenguk ma dgn ayah...
Dah lama x jumpa ayah....
Tambahan plak ayah x brp sihat skrg ni...
So, balik la jenguk diaorg...

Hari ahad balik kl, ptg tu g rumah DP sbb nak jumpa tenant..
Alkisah nya tenant rumah DP nak keluar,
So, settle kan apa yg patut, ambik kunci,
Access card and all la..
Now, rumah tu dah kosong..
Sapa2 yg tgh cr rumah sewa, bleh contact saya ye...

Then kebetulan plak awal bulan 5 hr tu,
Ada group wa baru wujud...
Geng2 aytht dulu....
Bila sembang2 br la tau rupa nya ada sorg kwn ni, duduk kat area situ gak....

So, lepas settle dgn ex tenant tu,
Calling2 kwn tu....
So, jumpa la kami kat rumah dia ptg tu....
Selepas 18 tahun x jumpa...

Mmg jadi mak2 org sgt dah ni..
Huhuhu..
Hopefully bleh jumpa lg lps lepas ni,
And bleh kumpul ramai2 lg lepas ni..insyaallah...

2 comments:

nieda said...

Sesekali jumpa kwn lama borak mmg x hengatkan..

zety said...

Ni btol2 hibernasi ni ana..hahaha..syok kan dpt jmpe blk kwn2 baik