Friday, September 26, 2008

BiSneS AgAin..

hah, kali ni nak letak cite psl bisnes again, now, aku dah start promote kek coklat ku itu ke ijn, ada la tempahan gak aku terima..tp x banyak la..lgpun one of staff sini dah ade yg meniaga kek cokelat ni, so, aku ingat xnak kacau periuk nasi org but kak ina suruh gak aku try..ikut suka org la nak beli sapa nye kan..setiap org ada hak masing...ye idak?

semlm berbuka umah mama (my MIL) sbb auntie2 n uncle (mama's siblings) turun kl melawat uncle jimmy (adik mama) kat hukm yg agak kronik dah ni, so, bila ramai2 kumpul, mama wat la mjlis buka pose kecil2lan..so, my PIL jemput gak la kami but my hubby awal2 dah inform my MIL yg kami kena balik awal sbb me kena buat kek..ada tempahan..hah hah hah..mcm bisnes besar lagak nya...so, time buka pose biasa la..jumpa k.ct (khairul's wife) borak2 psl masak2 baking2..ya..that's my favourite..cakap2 psl masak...heh heh heh..okla..stop psl tu..ni aku nak cite psl projek baking aku lak...

smpai umah dah kat kul 10, mr azam terus tdo, ajmal mmg dah tdo dr dlm keta lg..n aku pun terus berketung ketang kat dapur menyiapkan tempahan..heh heh heh...tdo kat kul 12.ngantuk gile...bgn sahur, aku topping lak kek tu..sian mr azam, x tdo lepas sahur sbb tolong wife dia nih topping cokelat kek tu...thanks dear..so, around 6:30 kami dah siap topping kek tuh..lama gile kan..kat 1jam topping kek sahaja..biasa ar, 1st time x biasa lg...pas tu ajmal pun bangun, siap2 erm..lewat gak kuar hr ni..tp seb baik x lewat smpai..so ni la rupa kek yg telah aku buat n telah siap di hias..harap2 nya customer aku ni puas hati la kan..boleh la dia hebah2 kan lg kan ijn ni, n tercapai la sikit angan2 nak buat bisnes tu...

No comments: