Monday, September 22, 2008

mAjLiS BeRbuKA PaKSA..

hah hah hah..apa yg aku nak post ni kiranya event yg dah basi la..tp xpela kan..at least ade gak mende yg nak post kan

citer nye cam nih...last friday, 12 sept, dpt invitation dr mr pian (member hubby zmn study) utk berbuka pose kat concorde shah alam..best2...katanya majlis berbuka paksa.. ... so, pas keje jumaat tu hubby dtg ofis, n balik ambik ajmal terus g shah alam..jammed teruk gile kat federal highway tu...takut gak sampai lmbt kan..seb baik 15min sblm kul 7 dah smpai...ingatkan kwn2 diaorg time study je dia jemput..rupa2nya mr pian invite semua, family dia, kwn2 ms study, housemate dia n ofismate dia..best ar..aku suka tul kalau kwn2 hubby wat cam ni sbb bleh kenal2 dgn diaorg...ngan partner2 diaorg..

awal2 tu aku xde la borak2 sgt sbb nak mkn kan...hah hah hha...lgpun partner kwn hubby yg dtg sorang je..tu pun dia tu jenis pendiam sikit..segan lak aku nak cakap banyak...wife si zeeham x dtg lak..kalau ade wife zeeham ok sikit sbb dia ni peramah...ajmal lak seb baik x wat hal..elok je org tu dukung org ni dukung..lega..aku bleh mkn sepuas2 nya.....

pas mkn2 semua br la tau..rupa2 nya mr pian nak edar kad kawin dia..erm patutla ms awal tu dah tgk dgn hubby ade awek kat sebelah mr pian tu rupa2nya bkn sekadar awek tp tunang dia..hah hah hah... erm..cantik kad dia..tempah kat indon...no wonder la...bila dah nak balik br sempat borak2 dgn tunang dia tu..rupa2nya org trg gak..ooo....tp padan la dgn pian tu..seb baik ramah gak..xde la aku segan sangat....

ms nak balik, aku tgh tunggu hubby ambik keta, terpegun jap tgk mr pian ngan iza tgh tunggu jokey bw keta..lg terpeguun tgk mr pian bw caldina...fuh...hebat..hebat...

*dlm hati aku berkata, bila la aku bleh pakai keta tu?erm..bleh ke?














No comments: