Tuesday, September 16, 2008

BiSnES2...

elo semua...(ceh..ade ke org bc blog aku ni?) ok x blog aku? dah ada lagu...semlm aku berjaya buat playlist sorang2..pastu terkial2 sikit bila nak letak kat blog ni..last2 shukor ngan abg hasnul dtg tlg aku..erm...thanks erk korang..

hah nak cite psl bisnes...lately aku rs cam nak buat bisnes la..x kisah la bisnes apa janji mendatangkan keuntungan..3-4bln lepas aku gile kose...x pk panjang..just terpk nak bukak bisnes besar2 terus..3-4bln lepas aku berangan nak bukak secret recipe or petrol station or whatever la yg cam francais tu tp bila aku pk2 balik...ish..rs cam xleh nak bukak bisnes beso terus...so, aku rs nak start secara kecil2 lan dulu...

n now, aku rs apa yg aku buat skrg ni walaupun tersangat la kecil2lan tp ok la kan...at least ade gak drpd xdok lgsg kan...skrg aku buat bisnes jual tepung kek coklat n menerima tempahan utk kek coklat.pada sape2 yg berminat boleh la order dgn aku ye...

hah..ni la rupa tepung kek tuh..(huduh je cr aku letak gmbr nih kan..)..aku jual RM6, postage RM5, kalu sapa2 yg duk area kl, insyaallah aku bleh deliver. utk tempahan kek lak, aku jual RM20. tp gmbr xde la..selalu je buat tp x ambik gmbr...tp xpela kan walaupun x tgk gmbr tp insyaallah di jamin sedap & semestinya halal...heh heh heh....sebarang pertanyaan ke ape ke..nak order ke...sms je kat no aku ni... 0129560797.

No comments: