Monday, September 15, 2008

TeMpLAtE BaRU...

hah hah hah...akhirnya berjaya buat template br utk blog aku..ni kira kejayaan besar gak la walaupun ditolong oleh shukor..hah hah hah..selalu je mintak tlg shukor kalu aku x reti apa2..huh..seb baik shukor tu baik hati...x susah pun padahl tp sbb x reti..tu yg jd susah pd awal2 nya..tp bila shukor dah tunjuk kat aku..huh..senang je jek..nyesal mintak tlg dia..hah hah hah...

erm...pastu tgk kat blog sue, ade lagu2..huh..nak meniru lg...nak letak lagu gak..pastu bila aku buat, xleh..erm..xkan nak mintak tlg shukor lg kot...ish..xpe ar..nnti tanya sue la lak...

1 comment:

Cik Musang said...

bagus ah ko dah jumpe care camne nak letak playlist tu...aku pon x sempat nk study blk plus actually dah terlupe camne...*wink*seb baek ko dah berjaye letak..tahniah2....bagus budak ni...cepat belajar..hehehehehe