Wednesday, September 24, 2008

HaPPy BiRtHDaY My BeLOvED HuBBY..

semalam, 23 september 2009, birthday hubby yg ke...27..happy birthday dear.....dah tua dah...anak pun dah sorang..

just small celebration aku buat utk hubby..aku just beli 2 slice cake from SR, and buat fish n chips..ni 1st time aku buat fis n chips..seb baik menjd..heh heh heh.mama pun ajak buka pose kat umah dia semlm but hubby xnak..sbb dia nak mkn mskan aku..heh heh he...1st2 ingat nak mkn kat luar tp hubby lak xnak...so, aku masak je la...

gmbr xde la sbb nye dok kelam kabut ms nak buka pose tu ajmal menangis..cam biasa ar..menangis sbb nak duk dgn aku..huh..abis ilang surprise aku nak buat utk hubby..surprise?hah hah hah..malu nak cite..surprise yg x menjd..

apa2pun, selamat hari jadi utk my hubby, moga panjang umur, murah rezeki, n sihat selalu..

No comments: