Friday, September 18, 2009

~TEPUNG KEK COKLAT~

~STICKY MODE ENTRY-PLEASE SCROOL DOWN FOR NORMAL ENTRY ~





adoi..dah nak raya br teringat nak kuar kan entry ni...
nak bgtau, aku ada jual tepung kek coklat...
harga rm7...
keluaran bumiputera...
sapa2 berminat, bgtau la ye..di jamin sedap...
dulu aku pernah publish entry pasal tepung kek ni gak...
korang bleh klik sini utk tgk entry tu...
dulu rm6 je..skrg ni pas harga gula naik, harga naik rm7..
cara2 nak buat pun dia ada bgtau..
so, senang la..confirm menjadi nya....
xpernah lg customer aku bg feedback x menjadi kek ni...
pada sapa2 yg berminat tu, bleh bgtau ye...

4 comments:

Mama_anggun said...

nana...kak ida nak 2...kalau bleh nak sebelum raya ni...nak buat malam raya...hehhehe...sib baik nampak entry nana nih...tgh dok pening nak carik resepi nak buat choc cake

~ana~ said...

ok kak ida..
nnti akan smpai dpn pintu umah akak...

++eden|essey++ said...

hi...mcm mane nk dpt tepong ceklat nie yea..kalo COD area mane yea....hihii..senang kn main campak²...sy slalu buat yg satu² tuh kalo ade cara sng apa salahnya cube kn...tq

Nurull 101 said...

nana... tak silap huda... ank sdara huda ade buat kek ni pakai tepung ni...mmg sedap !!!