Thursday, February 5, 2009

Seri Niara


waaa....entry ni aku nak wat auto publish hr jumaat..tp tertekan publish post lak...x jd la publish hr jumaat ni..so, akak, ni entry yg akak tunggu2...sila cilok gmbr cepat2 ok...
alkisahnya, kaq a.k.a adik aku, dia kan tgh buat chambering skrg ni..so, ni bln pertama la dia dpt gaji..ikut resmi family aku, kalu dah keje, 1st time gaji kena belanja family mkn2...wallah..dia pun ajak la kitaorg g mkn kat sini..dulu ms dia duk uia, dia selalu la dtg sini mkn dgn kengkwn dia..tp dia x ingat lak nak g sana camna...aku pun google la cr map...seb baik shukor subahir jumpa map ni...thanks shukor...so, sabtu mlm tu janji la dgn abg nak jumpa kat sini terus..seb baik x susah nak cr restoran ni...kalau korang dr jln genting klang/setapak tu, terus sampai la jumpa traficc light simpang 4 utk masuk mrr2...kalau ke kiri menghala ke uia/gombak, ke kanan nak g wangsa maju/cheras..ni korang kena terus masuk la kwsn kg klang gate..terus je smpai jumpa playground sebelah kiri..sblm playground tu ada simpang..masuk simpang tu...pastu masuk 1st simpang kiri tu..korang bleh nmpak restoran seri niara tu sebelah kanan korang..makanan mmg sedap2 semua...tomyam seri niara, siakap 3 rs, and semua2 la yg kami order tu...gmbr mknan ada gak yg aku x ambik sbb excited tgk makanan yg sedap2..tmbahan perut tgh lapar..so, apa lg...mkn la...

bekas tisu




siakap 3 rasa

tomyam seri niara & udang tepung


tomyam campur

daging msk merah

total kiraorg mkn mlm tu rm99.70..tp puas hati...5 org mkn...siap lebih2 lg tomyam tu...menu yg kitaorg order kan...(yg aku ingat la..)

tomyam seri niara
tomyam campur
udang celup tepung
sayur 6 jenis
daging masak merah
siakap 3 rasa
tauhu jepun
pastu ada ayam apa ntah..sedap tau

erm..apa lg erk..aku lupa aaaa....erm..sesetgh menu yg kitaorg order tu, agak unik dlm cara penghidangan nya..ceh ayat aku ni..dia mayang daun apa ntah(daun kesum kalu x silap)...pastu goreng cam tu je..hidang la letak kat tepi hidangan tu..gmbr aku xde la..sbb aku mmg lapo la tgk mknan tu..x lalu sgt nak ambik gmbr...erm..air cam air biasa la..ada gak jus2..servis pun cpt..totally mmg puas hati la dgn kedai mkn ni..aku bleh suggest la korang pegi...ok, layan gmbr ye...

2 comments:

itangmanih said...

huhu..malas lk nk cilok sbb br perasan entry akak dh masuk archive punn...huhuhu

~ana~ said...

hu hu hu...xcited kita wat entry ni tau..heh heh heh..