Wednesday, February 4, 2009

Tag...Tag...

adoi....my SIL tag la plak..tagging nya, List at least 5 things "Things I Can't Stand..ingatkan semlm bila dpt tau tu..nak buat bodo je..erm..tp ptg semlm, akak dah tanya2 dah...hu hu hu....apa erk aku nak jwb ni...

1.I can't stand bila kena tipu...uish...kalau tipu kecik2 xpe ar...tp kalau tipu besar2...erm..sampai bila2 aku akan ingat..

2.I can't stand org drive lembap nak mampus...hari2 aku ngadap benda ni..mmg fed up sgt...

ish..apa lg nih erk...

3.I can't stand menunggu..x kira ar tunggu org ke..tunggu turn utk bayar bil ke mkn ke...ish..xleh sikit la...

4.pastu....lg...I can't stand kalu org bebel...hush..bebel sikit2 bleh lg ar...sgt la buhsan ok...

5.ish...I can't stand kalu perut lapar....(bleh terima la ni kan..dah xde idea sgt nih)...kalu perut lapar, cpt sgt nak marah og...pastu terus akan jd moody...

fuh..fuh...lega rsnya....so, skrg tiba la ms nya utk aku tag org lain lak..aku nak tag;
1.sue a.k.a cik musang
2.sis mona

erm..tu je la kot..sbb xtau dah nak tag sapa lg...so, sila2 la ye...

2 comments:

Batdeaz said...

huaaa.. ko tag akak la pulak. ke ada org lain nama mona? kekekeke.. nanti la yer akak jawab tag ko nih. hehehehe mekasih la.

oh yer lupa nak ckp mekasih atas planner dan desk calender ari tu... mekasih sekali lagi

~ana~ said...

akak ler..sapa llg kwn sy nama kak mona nih...heh heh heh..sila jawab ye akak...

oo..mr azam dah bg hr tu kan..sama2 la..nnti next year sy kasi lg yea..insyaallah...