Monday, June 15, 2009

~ajmal irfan~

khas untuk tatapan uncle2 dan auntie2 ajmal yg berada jauh di mata tetapi dekat di hati...(ayat skema nak mampus) ...


ni la keje ajmal di hari minggu apabila papa kuar bekerja, dan ajmal hanya duk dgn mama kat umah..


ni, 2 minggu lepas, dah simpan stroller dlm bilik, dia tarik keluar, smpai dah x larat dia nak tarik, dia dukduk plak dlm tu..pastu mula la tersepit kat dlm tuh...



ni plak hr sabtu br ni, xde keje sgt, duk bawah walker, agaknya dia dah buhsan duk dlm walker kot..pastu cuba gerakkan walker tu..awal2 gelak la lg..pastu tersepit xleh kuar, hah..br la nangis..

ni la keje ajmal di hari minggu bila duk umah dgn mama..kalau papa nya ada, x plak dia main pelik2 cam ni sbb papa nya sedikit garang..:)...x kasi main pelik2 tuh...kalau mama nya, biar je semua smpai umah pun jd tunggang langgang....


bila mama siap semayang, dia pun sibuk nak pakai telekung mama, nak semayang gak...


ni sblm tdo...

3 comments:

itangmanih said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Afne said...

hahaha.. ajmal. kemain aksi2 kamu. hana plak pantang nmpk stroller sbk nk baring kt stroller even stroller tu berlipat.

~ana~ said...

afne, ada sekali tuh, dia cuba masuk bawah stroller (kat tmpt simpan brg tuh)..pastu cam biasa ar..tersepit..jenuh nak kuarkan..ish....