Monday, June 22, 2009

~erm...susah la...~

nak update cerita ceriti hr ni..tp alkisahnya fon tertinggal..oleh kerana gmbr2 semua kat fon, maka, xleh la nak update cite bergmbr....tp bercerita tanpa gmbr boleh la..:)

x lama lg 2 org technician kat tmpt aku ni berkemungkinan besar akan transfer ke dept. lain...salah sorg nya tu kiranya merangkap aku nya assistant la....banyak keje2 aku dia tlg buat, kalau nak cuti pun, bos mmg x bg cuti serentak dgn dia..sbb nnti xde org cover tmpt aku nih....

so, kalau pas nih, 2-2 tu transfer dept. ..erm..agak susah la aku nak apply leave ke..nak mc ke...mmg la bos x kisah..tp aku tau..bos aku tu kat mulut kata x kisah tp kat hati xnak bg..hu3x...

dan sudah tentu la kerja aku semakin bertambah nnti..hu3x..hr tuh dia dah bg suku keje aku kat technician tu tp dia tambah dgn keje lain lak..ni makna nya keje aku makin bertambah lak la...hu3x...bos..naik kan la gaji saya...(:....

apa la nasib saya nih..keje bos pun saya buat, keje engineer pun saya buat..keje saya?..saya gak la yg buat..xde pun sapa sudi buat kan keje saya...tp deme2 tuh? goyang kaki...xleh nak settle keje, aku gak yg jd tukang settle nya..deme? dpt nama la...

ish...dah melalut nih...ni sekadar luahan hati di hari isnin...:)

No comments: