Wednesday, June 17, 2009

~indon mari~

hr tu ada cite pasal kaq, my beloved sister g indon kan...hr sabtu br ni dia udah pulang...waduh..cakap indon la plak..so, ada la dia beli sikit ole2 dr indon utk kita org..yg sadis nya utk ajmal dgn adini xde pun..hr tuh iye2 je nak belikan thomas n friends dr sana..tgk2 ampes..(:
malas nak cakap panjang sbb rs nya lately aku banyak bercerita dr publish kan gmbr kat blog
ni...:)
ni telekung aku dgn kemeja mr azam...x nmpak sgt la bj mr azam...
close up telekung aku...cantik sulam dia..sj aku request sulam putih..xmo sulam color...

kain utk ain, alya, che ngah n anis...

ni xtau utk sapa..akak or ma..yg ijau tu ada selendang..

yg pink tu pun available lg utk akak or ma..chiq, sebelah pink tu kan..itula merah anda...

mine..:)

kemeja utk abg, abg mie n ayah lan...

rambang mata xtau nak pilih yg mn..mr azam suruh ambik purple sbb sulaman dia terangkat sikit..pink tu pun lawa sgt tp mr azam kata, aku dah ada baju pink kelip2...biru turqoise tu pun lawa tp sbb kaq kata aku dah ada kebaya berkain batik biru..dia suruh ambik purple je....kain tuh semua jenis lain2..jenis kain utk color pink tu cantik sgt tp tu la...dah ada bj pink kelip2...harga nya sgt la murah wei...telekung semayang tu pun...rs cam nak g terbang indon je borong kain...tp no ongkos la...heh heh heh.....

ok la..sekian sahaja utk hr ni...utk akak, sila buat pilihan ye..chiq..anda tidak di benarkan menukar color...yg merah hudus tu ttp anda punya...

2 comments:

Nana said...

wah..santik2 belaka

~ana~ said...

cantik2 nana...tgk yg tu pun dah rambang mata..kalau g sana, xtau la...

p/s; kirim salam kat k.matun erk..