Thursday, December 15, 2011

~random~

ok...ok...hari ni kita ber random sahaja yea..

random no 1.
aku, ajmal dan aqil dah ok dr demam. tp batuk2 dan selsema masih ada...tekak tu masih lagi pahit....berdoa je la agar kami semua cepat sihat dan hidup seperti sedia kala...mr azam plak masih demam on off, sakit tekak lagi...

random no 2.
pasal entry semalam, aku dah edit sikit2 pastu ada la gmbr yg dah ok sikit..xde la gmbr x senonoh yg keluar...ntah la..aku pun xtau kenapa tetiba gmbr menjadi tidak senonoh bila publish...

random no 3.
road tax+insuran kereta akan mati dlm ms 3-4 hari lagi. tp aku masih lg x buat apa2. malas pun satu hal. budak insuran yg buat keje lembap pun satu hal. mintak2 la xde apa hal jadi...

random no3.
dah hampir seminggu lebih dapur aku x berasap. sgt la tidak suka dgn keadaan ini. patut nya time sakit ni, elak la mkn kat luar kan. tp aku sgt la x larat utk masak. plus xtau nak masak apa. kalau mkn kat luar tu belasah je terus nak mkn apa. asal ada mknan masuk perut dah cukup.

random no 4.
borang utk buat m****r, aku x hntr2 lg..lg brp hari je nak closing date. haish....kenapa la kemalasan sungguh ni. please la ana wei...rajin kan diri.

td rs mcm bnyk idea nak tulis.....mana tetiba idea tu pergi erk????????

1 comment:

Afne said...

anak2 ana pn br baik demam ke. musim lah. manjang musim demam hehe. cuaca kan asik hujan je. ni dh baik demam kena batuk2 plak haishh