Tuesday, September 18, 2012

~hari ini...~

hari ini bermula lah semester baru....
maka,perjalanan aku sebagai seorang pelajar master pun bermula la...
moga semua nya di permudah kan....
moga kerajinan akan lebih berganda2 lagi utk kekal kan prestasi yg cemerlang...

jadual semester ni oklah..
even agak padat tp ok la...
semester ni kena fokus betul2 pada projek sarjana...
semoga semua nya di permudah kan...
moga SV dapat beri tunjuk ajar dan bimbingan dgn sebaik2 nya...
insyaallah....

bye...see u later...

7 comments:

Kesuma Angsana said...

all the best ye dear

maya amir said...

all the best ana... study smart ok dear..take care:)

watyz said...

good luck ana!!!

Syida said...

belajar betul2 sampai dapat DL tau!
gd luck!

mama_umar_maryam said...

babai ana,hehehe,mcm babai dlm kete plak..sem ni dah otai sikitkan ;)

Afne said...

salam ana, jd ke dtg rmh hari ni? esok kitorg takde tau ke senai hantar mak & abah pegi haji.

~ana~ said...

KA-thanks...:)

maya-thanks maya...:)

watyz-thanks dear..:)

akak gojes-insyaallah kak...thanks..:)

zety-bye bye zety..:)...otai x otai..keje menimbun..huhuhu

afne-sorry..minggu ni x bw kereta lg...susah sikit la..minggu depan insyaallah...:)