Thursday, June 24, 2010

~sedikit sibuk~

minggu ni sedikit sibuk..tambah2 hr ni..
so, tidak punya banyak ms utk upload cerita bergmbr....
maka nya, entry kali nih, saya ingin meluah kan sedikit apa yg saya pikirkan dan apa yg kena buat dlm minggu nih..

1. hr ni ada equipment user training. even aku x terlibat 100% tp aku kena jugak g jenguk apa yg berlaku kat atas tuh..pastu x leh nak 'mengular' sgt sbb kena gilir2 jg ofis...

2. kenapa ye ada manusia yg bodoh kenkdg x reti hormat perasaan dan sensitiviti org erk?aku pelik ar kenkdg..tahu la kwn baik tp agak2 la kan....

3. kenapa la ada org yg berpelajaran tinggi, berjawatan tinggi tp otak masih lagi kat kaki....bodoh..cuba la ko pk, betul ke x ko buat tuh...x pasal2 nak serang aku..buduh....

4. eh manusia, ko x reti nak hormat majlis org ke...ko ingat mentang2 ko lawa, pastu ko masuk ke majlis org sesuka hati..siap berlagak lg...x pasal2 bos aku tanya aku, mcm aku x buat keje apa..

5. erm..hari minggu ni...ada event..camna aku nak buat erk....nak tarik diri mmg xleh dah..hu3x..

6. harap2 la "bisnes" aku ni berjalan dgn lancar tanpa ada sebarang masalah..."ya allah, murah kan lah rezeki hamba mu ini".


erk..maaf la banyak sgt perkataan x sesuai aku letak kat atas tuh..tp aku dah x tahan la..nak kena luah kan gak la...hu3x...

7 comments:

A D I A said...

hi dear, emo skit ke minggu ni? chill ok. some ppl mmg bodoh tak reti nak jaga hati org, kita je penat jaga hati org. eh u ada bsines? bisnes apa? share la kt blog nanti ye.

~ana~ said...

hi adia, ha'ah..kenapa la minggu ni emo sikit..nak period kot..bisnes? nnti2 la i bgtau erk..:)

rATu kEBaYA said...

sabar ye na.. biasalah tu.. org selalu nak kita je jaga hati orang..

Afne said...

sbr ana...

itangmanih said...

bisnes??

~ana~ said...

aishah, tu la..bengang nih..sgt bengang ok...

~ana~ said...

afne, masih bleh bersabar..:)..thanks erk..

akak, ala..bisnes biasa2 aja...