Friday, November 5, 2010

~sakit ~

since yesterday dah rs x sedap bdn..hati berkata, xkan cuti2 nak sakit kot..x best la kan..balik keje semalam mmg x larat dah...anak2 dan dinner, semua mr azam uruskan...(beli je pon..:)...) nak tunggu mr azam masak xtau la bila..hari ni duk rumah je la..org lain di hari cuti, berjimba ke sana ke mari..jealous plak bila bc blog kengkawan, ada yg g berjalan2 sempena cuti. hoh.

tp xpela...pk +ve je. dah lama x sakit kan. mungkin selama ni bnyk dosa aku buat tanpa aku sedar, aku lalai, maka, Allah turun kan penyakit ni utk bagi aku sedar. as usual la, kalau sakit mn bleh mkn ubat kan, so duk rehat je la...demam on off tp batuk berkahak tu x tahan smpai jd semput. rs mcm nak g ambik neb je...tp siang td mcm ok. ni rs mcm x ok balik...erm....kepala pun pening. once dah baring, nak bgn balik tu susah la..take time sbb sakit berdenyut2. aqil plak buat perangai ptg td xmo tdo, hah ambik..x smpai kul 9 mlm pun lg, dua2 dah selamat..alhamdulillah...bleh rehat sikit.

patut nya cuti ni aku dah plan nak ubah suai rumah. nak kemas bilik no 2 & no 3 tp bila x sihat ni mintak maaf la..x daya aku nak buat. kena tunggu bila dah sihat la..hopefully next week bleh la..dah x tahan tgk bilik no 2 & no 3 tuh...rs mcm nak cat our master bedroom pun ada tp ms terhad sungguh skrg ni plus masih berfikir2 nak cat color apa. mr azam nak decorate our master bedroom..:)

erm..apa aku melalut ni. td cakap pasal sakit pastu pasal rumah plak. kepala tengah x betul mcm ni la jadi nya. ok la kengkawan, bye bye...happy holiday...best kan kalau tiap2 minggu cuti 3 hari mcm ni..:)

2 comments:

A D I A said...

ala siannya tak sihat, getwell soon dear. takpe la better u rest, klau cuti 3 hari gini tapi shopping complex pun sosak, no point keluar, sakit ati je.

~ana~ said...

tu la..i rs shopping complex mesti sesak kan...erm..alhamdulillah hari ni dah ok sikit...