Monday, September 6, 2010

~cerita & gmbr~

latelty aku rs aku lebih suka menulis cerita tanpa meletak kan gmbr...
salah satu faktor, nak upload gmbr lembaps...
lembaps gile ok....

patut nya hari ni aku letak gmbr utk entry sebelum ni kan...
ingat nak upload pas sahur ts..tp malas pulak..
so, nak curi ms kan upload kat ofis ni...
tp....bleh plak hp tertinggal dlm keta..
ish..puasa2 nih, malas la aku nak menapak ke car park semata2 nak g ambik hp...
lgpun ingat tghri ni nak kuar jap..so, x kisah sgt la....

ptg nnti INSYAALLAH la aku up gmbr...
kalau x pun cerita bergmbr....
tp....INSYAALLAH la....:)

k, chow....

eh tetiba rs nak menulis lg...
aku ni kan..xtau la kenapa...
xde rs feel nak raya...korang camna?
shopping bj raya bleh tahan banyak...
cuma aku rs sbb x buat biskut raya kot...
aku cakap kat mr azam, mr azam pun rs sama....
aku rs mcm nak buat jugak la biskut raya..
tp pas raya..bleh x?utk kudap2an je pun...
sapa la nak dtg beraya umah aku tu....
so, kalau aku buat pun, utk mkn sendiri je...
erm..KALAU la ada sapa2 nak dtg beraya umah aku,
bgtau la dulu ye..
aku msk je apa2 pun..no biskut2 raya ni....

erk..duit raya aku x tukar lg...
agak2 ada x lg duit raya kat bank tuh...
maybank jalan raja muda ni sah2 la dah abis..
cimb pun aku rs sama....
bank mn dekat2 sini yang aku nak terjah erk....

tudung raya aku x beli lg nih..
bj raya aku plain la...ingat nak pakai tudung lilit2 je....
ok x erk.....
harap2 cantik di pandang la..
bkn apa..thn ni kan raya kat penang...
beraya kat penang, aku kena pakai cantik2 sikit..
sbb org2 sana pakai mengerlip2 time raya...
so, harus la aku join sikit2 kan...
bkn la nak kata kalau raya kat trg,
aku x pakai cantik2..pakai cantik jugak..tp x ngerlip2 sangaat la...
ada faham????heh3x...

eh adia, anda ada baju raya x?
tetiba plak teringat kat u...
heh3x..:)

tetiba hilang idea...bye..:)

10 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ana .. bila buat biskut raya tue ttiba feel raya mari .. kita mostly preparation raya dah siap .. duit raya sumer dah tkr .. tgl esok hubby nak gi servis kete jer ;-)

~ana~ said...

kak d, apakah saya kena buat biskut raya jugak????

SyidaGorjes said...

kita tak pernah teringin nak buat beskot raya.tak nak spoil oven ku yg berusia 3 tahun dan masih berada didalam kotak.ok tak alasan ni?hehehe

mama_umar_maryam said...

heheheh,kitorg pon baju sedondon xsetel lagiii

nieda said...

samalah, tak tukar lagi duit raya..kt shah alam byk bank dah kehabisan duit.

sity sha said...

na,aku pon pakai bj plain jek,warna maroon hehe

~ana~ said...

akak gorjes?

3 thn?
masih dlm kotak?

TERsgt la ok nya...hah3x..:)

~ana~ said...

zety, lg brp hari nih...xpe..insyaallah sempat..:)

~ana~ said...

nieda, dah buntu ni..banyak bank dah habis duit...ish..gabra nih..

~ana~ said...

pn ct, mn ko menghilang..aku cr ko x jumpa2...

bj aku plain color cream..ko dah ada tudung ke?ko pakai tudung camna erk?