Tuesday, April 13, 2010

~jom baca buku~




baru2 ni FIL saya pinjam kan kami buku ni...
x habis lg baca..
tp setakat yg saya bc ni, sy rs sangat menarik buku ni..
mcm2 ilmu yg bleh kita dpt....
bleh di jadikan panduan dlm mendidik anak2...
dan juga menambah kan ilmu pengetahuan kepada diri kita sendiri....

aku suka membaca sebenar nya..
kalau novel tu teramat la suka..
tp x suka membeli..ha3x..camna tu..asyik nak pinjam je...
tp pinjam pun abis baca, aku pulangkan la balik...
tp bila dah kawin dan ada anak ni, dah x mcm dulu lg..
nak membc pun kena cr ms yg betul2 lapang...
br bleh menghayati....br senang faham...
eh tp kan sejak kawin dan ada anak ni jugak,
aku jd mcm suka lak beli magazine....magazine pa n ma....
pantang tgk kat kedai, kalau isu yg diaorg paparkan tu, aku xde lg koleksi,
aku terus je beli..x pk panjang lg..hu3x..
tp bagus majalah tu..banyak info..

6 comments:

mama_umar said...

haa,buku ni ana,mmg dipromote sungguh2 oleh org jual buku ..tp blm beli lagi..insyaAllah nk beli jugak ;)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kita dah lama x membeli novel ..ish..isk ;-(

~ana~ said...

zt, ye ke..erm kita xtau pun..heh3x..tp kalau tgk isi kandungan, rs mcm x rugi kalau beli...rs mcm nak cr gak la..hr tu ingat kan FIL kita bg terus..rupa nya bg pinjam je..heh3x...

~ana~ said...

sis d, akak best la..keje library, banyak buku bleh bc...

nieda said...

dah lama x beli buku..tiap2 bulan beli majalah jer.sesekali beli buku best juga kan

~ana~ said...

nieda, beli jgn x beli...bleh elak income tax jugak...hu3x.